چهارشنبه شب حضور محمود احمدي نژاد و ميرحسين موسوي دو نامزد دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در صداوسيما حاشيه‌هاي جالب و خواندني به همراه داشت.

به گزارش مشاهده خبرنگاران قبل از شروع مناظره تعداد زيادي از هواداران احمدي نژاد جلوي صدا و سيما و پارك ساعي جمع شدند و شعارهايي در حمايت از نامزد مورد حمايت خود سردادند.


** اين مناظره قرار بود در استاديو شماره  ۱۲ صداوسيما برگزار شود، اما در استاديو شماره  ۱۱ انجام شد.


** در اتاق انتظار تيم تبليغاتي و مشاوران موسوي كه زودتر از تيم احمدي نژاد آمده بودند، لطيفه‌هاي زيادي در ميان خود رد و بدل مي‌كردند، از جمله اينكه مي‌گفتند، مناظره شب گذشته كروبي و رضايي، مناظره فاميلي بود و بحث‌هاي خانوادگي مطرح مي‌شد.


** آقاي مظاهري و زنگنه وزير نفت دولت اصلاحات با عجله اعداد و ارقام را براي آقاي موسوي آماده مي‌كردند.


** در حالي كه آقاي موسوي با ماشين پرايد به صداوسيما آمد، وزراي دولت هاي سابق به همراه مشاوران وي، با ماشين‌هاي گران قيمت به محل مناظره آمدند.


** هنگام حضور آقاي موسوي خبرنگاران زيادي كه از ساعت‌ها قبل منتظر ورود نامزدهاي انتخاباتي براي انجام مناظره بودند، تلاش كردند تا با وي گفت وگو كنند ، اما موسوي امتناع كرد.


** هنگام حضور احمدي نژاد،خبرنگاران در اطراف وي جمع شدند، احمدي نژاد با گشاده رويي به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


** هنگامي كه آقاي موسوي قصد داشت به داخل استاديو برود،بر اثر فشار يكي از خبرنگاران در جلوي پاي آقاي موسوي به زمين خورد ، موسوي بي‌اعتنا از كنار آن گذشت و تنها به گفتن اين جمله يك نفر آدم افتاد، بسنده كرد.


**آقاي ضرغامي در حضور نمايندگان دو كانديدا گفت : مناظره شب گذشته قلق گيري بود و مناظره اصلي امشب است.


**آقاي ضرغامي بعد از آنكه با يك عدد سكه ترتيب آغازشروع مناظره را اعلام كرد، سكه ۵۰۰ ريالي را به آقاي مظاهري داد و گفت شما كه خزانه را شش فقله كرده بوديد، اين سكه را هم داشته باشيد.


** مجيد مجيدي سازنده فيلم تبليغاتي مير حسين موسوي در پاسخ به سوال خبرنگاري كه از وي در خصوص آن خانم هنر پيشه كه در فيلم انتخاباتي آقاي موسوي با وي صحبت مي‌كرد، پرسيد كه مجيدي در جواب گفت : من آنجا نبودم و تلويحا اين موضوع را تاييد كرد.


** هنگامي كه احمدي نژاد در سخنان خود به برخي رانت خواريها در دولت‌هاي قبلي اشاره كرد ، تمام حاضران در استاديو يك صدا فرياد الله اكبر سر دادند.


** ابوالفضل فاتح سر تيم رسانه‌اي آقاي موسوي در حالي كه كنترل خود را از دست داده بود مدام مشت‌هاي خود را بالا مي‌برد كه يكي از اطرافيان به وي گفت : آقاي فاتح اين قدر احساساتي نشويد.


** ميرحسين موسوي  ۴۰ دقيقه قبل از شروع مناظره وارد صداوسيما شد و بلافاصله به اتاق گريم رفت، اما احمدي نژاد تنها چند دقيقه قبل از شروع مناظره به صداوسيما رسيد و بلافاصله به استاديو شماره  ۱۱ محل مناظره رفت.


**درپايان مناظره طرفداران احمدي نژاد اطراف جام جم را احاطه كردند و شعارهايي در حمايت از احمدي نژاد سر دادند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا